علمی ، فرهنگی ، هنری

هر چه می خواهید بیابید

علمی ، فرهنگی ، هنری

هر چه می خواهید بیابید

اخرین ترانه من

بازیچه ی شبهای من
امشب چرا غرق غمی؟
از من جدایی رو نخواه
وقتی اسیر قلبمی
از من جدایی رو نخواه
وقتی که با تو ، ما شدم
وقتی که مرز عشق من
جا میشه از تو ، تا خودم
وقتی که امید منی
با من نگو از فاصله
از من جدایی رو نخواه
فکر جدایی باطله
از من جدایی رو نخواه
غم تو دلم سرتاسره
وقتی که میگه حس دل
شاید بشه ، فردا نره
وقتی میون ماجرا
احساس تو بُر میخوره
ازمن جدایی رو نخواه
اشکای من ســُر میخوره
از من جدایی رو نخواه
وقتی هنوزم سرد ِ را (راه)

وقتی که حس عاشقی

تو لحظه هامو کرده جا


وقتی که حس پرزدن

تو فکر تو کرده کمین

از من جدایی رو نخواه

با من بمون تنها همین


از من جدایی رو نخواه

وقتی شدی رویای من

احساسمو احساس کن

تو جای من من جای تو


وقتی که این دلتنگیا

بازی شبهای منه

از من جدایی رو نخواه

از من بگو جای همه


از من جدایی رو نخواه

وقتی که یادت با منه

وقتی که لبریز توام

وقتی نگاهت یادمه


نظرات 1 + ارسال نظر
م. پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

شعرهای قشنگیه موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد