علمی ، فرهنگی ، هنری

هر چه می خواهید بیابید

علمی ، فرهنگی ، هنری

هر چه می خواهید بیابید

دل نوشته

 

 

سلام 

 

شرمند خیلی وقته آپ نمی کنم 

 

راستشو بخواین یکم حس و حالش نیست یعنی نمی دونم چی بنویسم هر چی که می نویسی تو این اینترنت تکراریه 

 

اما امروز از هوای دلم می نویسم  که هواش خیلی خرابه حس باریدن داره اما چون سرمام تمام وجودمو گرفته فکر کنم برف بیاد نه بارون 

 

اینو گفتم که فکر نکنید می خوام غمگین بشید مثل من نه دلم می خواد همه بخندن غیر من 

 

خوب اینم از چیزای عجیب دیگه    

بگذریم  

 

راستوش بخوان خوب این طوفانی که تو دلم هست همه چیزو بهم ریخته نمی دونم دارم چی می گم چی می نویسم شاید غلط املایی ه داشته باشم شما ببخشید  ولی نمی دونم دیگه باید چی بنویسم اما  

 

اما رو بیخیال اصلا ننویسم بهتره گاهی سکوت بیشتر ارومم می کنه تا خالی کردن اینهمه غصه از دلم خوب کلی کارگر می خواد من تنهایی نمی تونم نمی رسم کلی هم وقت می خواد واسه خالی کردنش همشم که سنگین 

 

اصلا بیخیال دل بزاریم دل تو هوای خودش باشه اصلا دل افریده شده واسه همین چیزا توش پر باشه از غم غصه گاهی هم شادی وقتی خدا اولین چیزی که به دل داد غصه بود ما چی کاره ایم که خالیش کنیم (می پرسین چه غصه ای خوب غصه جدایی از خدا و اسرارت تو این دنیای غریب یا کثیف) با کلی امتهان که نمی زاره ادم شب خوابش ببره امتهانات مدرسه که سوالاش مشخصه و جوابشو داریم اونجوری کند می زنیم چه برسه به سوالایی که نه می دونیم از کجاست نه تا بحال جوابشو داشتیم سختر از سوالات ریاضیات محض اصلا سوالات ریاضیات محض که دربرابر امتهانات خدا عددی نیست 

 

اینم خودش یه غم دیگه همون امتهانات الهی رو می گم که خوابو از چشامون گرفته  منکه خواب ندارم شمارو نمی دونم  

 

بازم بیخیال این یکی می گن خدا رحیمه خوب ماهم می دونیم پس اینم انشالله با ارفاق و با بخشش خدا شاید بخیر بگذره  

 

نوشتم اما نمی دونم چی نوشتم چیزی که می دونم اینکه این حال منه دربو داغون گیج و منگ سردرکم اینهمه حس 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد